GetYourGadgets & JumpingAnimals - Verzendinformatie

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten binnen Nederland  zijn € 3.95
Vanaf € 50,- betaald u geen verzendkosten. Deze verzendkosten nemen wij voor onze rekening.


Wie levert mijn bestelling?
Onze bestellingen worden geleverd door PostNL en DHL. Van dinsdag t/m zaterdag.


Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer het product op voorraad is, u bestelt en betaald op werkdagen voor 16:00 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag naar u verzonden.

DHL en PostNL bieden deze doorgaans de volgende dag aan op het door u opgegeven afleveradres.

Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
Ja, dit is mogelijk. Uw bestelling is op te halen in Aalsmeer (grens met Amstelveen). U kunt een afspraak maken door een e-mail te sturen naar info@getyourgadgets.nl of info@jumpinganimals.nl er wordt dan een datum en tijd met u afgesproken. Ophalen over het algemeen mogelijk van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur t/m 16.00 uur.


Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De levertijd is te vinden op elke productpagina. Wilt u 100% zeker zijn dat het product op voorraad is?

Stuur dan een e-mail naar info@getyourgadgets.nl / info@jumpinganimals.nl of neem telefonisch contact met ons op.

Word ik automatisch 
geïnformeerd wanneer de levertijden veranderen?
Wij zullen u zo goed mogelijk informeren wanneer een product niet binnen het aangegeven termijn geleverd kan worden.

Per e-mail zult u door ons z.s.m. op de hoogte worden gebracht. 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wanneer één of meer producten in uw bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u op de dag van bestelling een email waarin dit wordt bevestigd.

In de meeste gevallen zal uw bestelling in één keer worden verzonden en wachten wij met uitlevering tot de nog ontbrekende producten binnen zijn.
Wilt u een product liever eerder ontvangen, dan kunt u dit kenbaar maken aan ons. 

Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen en deze laten afleveren in het buitenland?
Ja, dit is mogelijk. Wij kunnen in bijna heel Europa leveren en in enkele landen buiten Europa.

Wij verzoeken u vriendelijk ons een e-mail te sturen naar info@getyourgadgets.nl of info@jumpinganimals.nl met de aflevergegevens.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een e-mail dat uw bestelling is verstuurd. U ontvangt ook de Track & Trace code.

Via de Track & Trace code kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt.

Wanneer bezorgt DHL / PostNL mijn pakket?
We kunnen niet exact aangeven wanneer de chauffeur uw pakket gaat afleveren. Wel blijkt in de praktijk dat de chauffeurs in de ochtend vooral langs de zakelijke afleveradressen rijden. In de middag en avond volgen de afleveradressen in woonwijken. Op zaterdag zijn er weinig zakelijke adressen en worden particulieren ook in de ochtend geleverd.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent als een pakket wordt bezorgd. Wanneer DHL of PostNL een pakket niet bij u kan afleveren op dinsdag tot en met zaterdag, bieden ze het standaard aan bij uw buren. Mocht dat ook niet lukken, dan biedt DHL of PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Uiteraard kunt u tijdens het bestellen ook kiezen voor afleveren op een ander adres


Mijn bestelling wil ik niet bij de buren laten afleveren is dit mogelijk?

Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u vragen “alleen huisadres” op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen op het afleveradres aangeboden. U kunt dit aangeven door een e-mail te sturen naar info@getyourgadgets.nl of info@jumpinganimals.nl wij zullen dit dan gelijk voor u in orde maken. Uiteraard kunt u ons ook bellen met dit verzoek. TIP: Indien u al zeker weet dat u de volgende dag niet aanwezig bent adviseren wij u de bestelling op uw werk of bij de buren af te laten leveren.

 

Ik heb grotere aantallen nodig; krijg ik korting?
Bent u een bedrijf of heeft u grotere aantallen (vanaf 5 stuks) nodig neemt u dan contact met ons op via info@getyourgadgets.nl / info@jumpinganimals.nl of de telefoon.


Wat moet ik doen als ik toch nog enkele vragen wil stellen?
U kunt altijd een e-mail sturen naar info@getyourgadgets.nl / info@jumpinganimals.nl of ons bellen. Wij proberen u dan zo goed, duidelijk en snel mogelijk antwoord te geven op al uw vragen.

 

geïnformeerd